söndag 1 februari 2009

Vuxenkalas...

...som var en av det roligare jag varit med om, många dök upp, dotterns pappa med hans helt otroligt underbara tjej, mina föräldrar, min äldre syster med sina barn, och min kusin och delar av hennes familj kom, vilket var jätteroliogt då vi sällan träffas..men det skall det bli ändring på !! Vi belöt att försöka fixa någon form av slöktträff till sommaren och jobbet för det gav vi kusinen...:-) och jag vet att hon kommer att se till att det blir av. Vi kommer troligtvis att bli delegerade arbete men det skall bara bli kul bara vi träffas! Det skall bli kul! Desutom roligt att visa dotterna att vi faktiskt har en släkt...vi har inte umgåtts så mycket förr mennu börjar det bli mer och mer...hm..undra om man börjar bli gammal och sentimental och inser att familj är väldigt viktigt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Familj är viktigt och......folk från Ingenstans... :-)

Kram!!

Anonym sa...

mmm .... du är en typisk tant ... nää ... tjej i 40-årsåldern ...*asg*

Man_Skane

Anonym sa...

Vinteride?

Anonym sa...

Hörru.... nu får du skärpa dig .... 17 dagar sedan senaste bloggandet...... abstinensen är påfrestande nu när jag har ny pc och allt ...*s*
kram
Man_Skane

Anonym sa...

Fick läsa om lite i brist på nya nyheter ... och reagrade för ett nytt ord: " slöktträff ".... Va é dé? .... en träff man hoppas på men som inte blir av eller ....*s'
KRAM

Man_Skane