söndag 25 maj 2008

Sista dagen

Idag var det sista dagen på mitt gamla arbete inom hemtjänsten. Jag har nu arbetat hela helgen och fått säga farväl till alla mina kära vårdtagare. Det kändes mycket vemodigt, för jag älskar dom allihopa! Men jag har lovat att komma och hälsa på, vilket jag inte kommer att kunna låta bli. Jag har verkligen trivts att arbeta inom vården och fler borde prova. För det är absolut värt det!!

Men nu är det nya tider och imorgon är det nytt arbete som hägrar, så kul och så spännade. Om ni visste hur laddad jag känner mig. Så otroligt inspirerad, jag kan ta hela världen i min famn just nu, känns det som..:-)
Förstår inte hur jag skall kunna somna ikväll, och jag måste verkligen sova för igår kväll(eller natt) kom jag hem inte förrän klockan två...och upptidigt idag... Jag är så otroligt upprymd...

1 kommentar:

Anonym sa...

LYCKA TILL!!!!!

Man_Skåne