måndag 2 juni 2008

En vecka

Nu har jag varit en vecka på min nya arbetsplats och det är nästan så att jag får nypa mig i armen varje dag för se så att jag inte drömmer... jag trivs så himla bra med det jag gör.
Sen kan jag inte rikgtigt fatta att jag skall vara ledig på fredag, bara för att det är en röd dag, dessutom ledig hela helgen..och inte nog med det..så jobbar vi bara en halvdag innan en röd dag...fattar ni vilken lyx!! Det är ju helt sjukt..varför vara ledig en halv dag INNAN en en röd dag som ändå innebär ledigt...Det är lyx bara att få vara ledig på en vardag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt .... varaför tappa en massa produktion på den halvdagen? Vi kör heldag ....*s*

(fattar du att jag är avis?....*s*)

Man_Skåne

Anonym sa...

Får väl in igen ... och önska dig en skön långhelg ... om du hämtat dig från ledighetschocken ...*s*

Man_Skåne