torsdag 12 juni 2008

Lyxliv

Nu var det ett tag sen (igen) jag var här ute. Men mycket har hänt. Just nu känns det som att jag lever ett lyxliv...Har fått ett kanonbra arbete med lön och förmåner som jag är ruskigt nöjd med. Bara en sån sak som att vara ledig på helgerna! Dottern är överlycklig men jag är mest förundrad över vad man gör på sin lediga helg...:-)
Helgen som var fick jag visserligen inte mycket ledigt, fredagen var jag på 40-årsfest, lördagen grillkväll hos en f.d. arebtskamrat ochsen så var det söndagen...det blev till att åka till havet och bara gotta sig där i solen och värmen...dottern och hennes kompis såg jag inte mycket av...bara när det var dax för glass, mat.dricka och godis...:-)
Den dagen resulterade i en lustig färg på kroppen och då pratar jag inte om någon solbrun...:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grisaskär? ....*s*

Man_Skåne

Nina sa...

hm..rätt nära..*S*

Anonym sa...

Ring nästa gång .... jag har solskyddskräm ....*s*

Man_Skåne