tisdag 15 juli 2008

Avundsjuk

Inte nog med att jag har en påtvingad semester så har jag dessutom fått ont i halsen och känner mig hängig..jippie, vilken kul semester..*S*
Sen fick jag känna en släng av avundsjuka när min goda vän från Stockholm skickar ett mms som visar blå himmel och massor av solsken, där sitter han på en båt och bara gottar sig..och när jag tittar ut genom fönstret, så vad ser jag...jo grått, grått och regnet öser ner...ja så man kan säga att jag har fått känna på avundsjuka i dag..*S* Men samtidigt så unnar jag honom givetvis detta! Inte min avundsjuka utan att han får njuta av solen...*S*

1 kommentar:

Anonym sa...

Men snälla du .... var glad att du mår skit en dag när vädret är kass, tänk om det varit soligt och varmt och du inte kunnat gå ut ..... Se det positiva!

kram

Man_Skåne
med molm så långt ögat når .... och jag mår bra ....*s*