torsdag 3 juli 2008

Sol


Värme! Underbart! Hoppas nu att det håller i sig resten av sommaren. Tänk vad livet blir mycket lättare att hantera när det är soligt och varmt ute. Man känner verkligen att man lever. Jag njuter i fulla drag. På bilens mätare stod det 30,5...och då var bilen i rullning på motorväg..
Jag njöt så mycket att jag glömde av att vi hade styrelsemöte i vår lokala partiförening..så dom ringde efter mig..*S* en snabb tur in i duschen och sen hade vi möte. Många intressanta ideér och tankar för framtiden, vi höll på i cirka fyra timmar! Så trevligt och kul hade vi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men se upp nu så att solen inte bleker bort den vackra hårfärgen!
Brukar också njuta när det är 30 utanför bilen .... om jag bara har 20 inne i den ....*s*

kram

man_skåne

Nina sa...

Då får jag färga om det igen..*S* och kanske det blir ännu mörkare då...

Anonym sa...

Näää.... du är ju så söt som det är .... *s*

Man_Skåne