lördag 31 januari 2009

Bloggande..

Hm..det går sådär just nu med bloggandet...har faktiskt slutat med att ta hem datorn på veckorna och den stationära har dottern fått in i sitt rum. Jag har sjukt mycket att göra på jobbet just nu och då är det skönt att inte ha datorn med sig hem för då fortsätter jag bara att jobba eller vara ute och surfa...det blir inte mycket annat gjort...så jag har..hm...blivit vuxen..:-) ...nja...men klokare..:-)Så nu när jag kommit till jobbet så är jag fulladdad med energi. Och det är så himla härligt för jag älskar verkligen mitt jobb men jag måste säga att jag börja få lite ångest...snart är projektanställningen slut..jaja..snart och snart men det känns så nu när tiden bara flyger iväg..men snart är det hösten 2010...vad skall jag då göra?

Så för att återgå till det här med bloggandet så kommer jag mer eller bara vara här på helgerna om ens det..men jag skall definitivt försöka det.

Nästa vecka är det återigen en resa till vackra Skåneland, närmare bestämt Malmö där jag skall vara behjälplig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Malmö? Fika? Snälla!!! ...*s*

Man_Skane

Nina sa...

Jag skall se vad jag kan göra, på onsdagkväll är jag nog ledig..med betoning på nog...allt hinner hända på några dagar...jag är ju inte där än..:-)

Anonym sa...

*sur*

han i Malmö