lördag 31 januari 2009

Tjejmiddag...

ja det skall dottern ha ikväll..så vi har städat, handlat, fixat hästarna och till och med hunnit rida två av dem. Så nu är jag helt slut och det har inte börjat än..:-) Och jag har blivit förpassad till mitt sovrum...för dom skall vara "ensamma"...så det blir datorn och jag ikväll...:-)..nu ångrar jag att jag ingen tv har i sovrummet...Kan ni tänka er nio tjejer i en liten lägenhet..ja jösses..det skall bli spännade..och ännu mer spännande är att dottern dessutom lovat att de som vill får sova över...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du .... vänta några år så är det inte bara tjejer ....*s*

Va bra då ..... du får skriva lite löpande här så att vi vet att dom inte river kåken.....*s*

Man_Skane

Nina sa...

Hm..förra året hade hon faktist parmiddag..:-) och dom var jätteduktiga och så himla kul dom hade...och lägenheten är
fortfarande intakt..:-)