fredag 16 januari 2009

hm...

Jo..jag lever...och ingen efterlysning behövs...
Jag är inte här så mycket just nu som ni har märkt men det beror på att dottern har numera fått min stationära datorn inne i stt rum..och bara försöka närma sig den är ju nästan som att be om att få handen avhuggen..:-)...Nejdå så farligt är det inte men hon sitter mycket vid den och jag brukar ta med mig min bärbara hem. Men jag har inte tagit hem den på ett bra tag nu bara för att försöka minska datorberoendet..:-)

Och jag inte sitta och blogga på arbetstid, det känns ingen vidare samtidigt så finns det ingen tid till det just nu..full rulle med andra ord..

Men Facebook finns jag även på, och där är jag faktiskt inloggad på dagtid då och då...

Imorgon skall jag och en väninna ut på lite äventyr, vågar inget skriva om det här då hon läser bloggen ibland och hon vet inte vart vi ska eller vad vi skall göra...men hon har fått vissa instruktioner...

Nu skall jag hälla upp ett glas rött vin och bara njuta av det är fredag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt då .... men skicka dottern till stallet så du kommer åt pc'n ....*s* .... och ditt datorberoende är säkert inget mot ett visst Nina-beroende ....*s* (kände för att plussa lite...*s*)

FAcebook ... på arbetstid? ... näää du, det duger inte hos oss....*s*

Ha en trevlig helg!

Man_Skane