onsdag 21 januari 2009

Tiden går fort...

när man har roligt...I helgen var jag och min allra, allra bäst vän på spahelg i Göteborg. Det var väldigt mysigt och roligt att kunna träffas och umgås, Det var längesedam vi träffades. Vi började lördagen med att hon kom hit och vi hämtade halm och till hennes kaniner..:-) sen åt vi lunch omjag hade lagat..japp..jag..jag bjöd på lax, bulgur, broccoli med chili-limesås och till efterrätt chokladtårta, Min vän fick vin medans jag höll mig till vatten,(skulle köra )
Min väninna visste inte vad vi skulle göra idag, det var en födelsedagspresent till henne och en försenad till mig själv.(ja,,,här köper man till sig själv..:-)...)
Vi tog in på hotell i Göteborg ochhade varsitt rum med en dörr emellan som vi kunde öppna...och apropå öppna så öppnade vi en flaska vin...packade upp...pratade..och sen var det dax för behandlingar..massage och kurbad..badade bubbelpool utomhus, ångbastade...herregud så härligt.
På kvällen gick vi ner till avenyn och åt middag och fortsatte dricka vin....
På söndagen åkte vi en snabbis till min grymt duktiga kollega som håller på med IT och skriver artiklar om mobiltelefoner, där min väninna fick hjälp med sin telefon.

detta var i helgen..och redan är det onsdag..ja snart torsdag..men vart tar tiden vägen?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du .... jag tycker att du slarvar bort din tid ....en massa nöjen och festande i stället för att vara här ....*asg*

Smått å Gott sa...

Hörde att ni hade det så härligt så. Myspys! Vilken tur att HON fick hjälp med telefonen så det inte kommer 100 sms nästa gång ni är ute! Kram

Anonym sa...

Inte lönt att skriva något här ..... Nina verkar ha annat för sig .... eller är det 40-årskrisen? ....*s*

Han i södern

Anonym sa...

*lägger en lång rad godis fram till tangentbordet* ..... *s*