fredag 2 januari 2009

Spelgalen...

..har jag blivit..ja inte helt men nästan...*S*
Ute på Facebook finns det många saker att göra och då är spel ett av nöjena..och vilket nöje...ett totalt meningslöst spel som är helt omöjligt att sluta..."Cube crash" heter det...och när man väl känner att man har varit duktigt och slagit eget rekord..vad händer då? ..Jo mina kära kamrater utmanar...och går förbi...och det är ju inte vidare...*S*..så då sitter man där och blir superfrustrerad för att de har slagit ens rekord...hela dagen har gått åt för att vinna tillbaka äran..*S* för jojomensan..jag slog rekordet..*S* så jag får njuta en stund av att jag just nu leder..och känner jag dom rätt så kommer nya rekord att slås..*S*

12 kommentarer:

Anonym sa...

Skall leta ... öva ... och sen slå dig (ja ditt rekord alltså)....*s*

Man_Skane

Nina sa...

Jaa! Kom igen bara...*S*

Anonym sa...

Ja men jag letade .... utan att finna .... HJÄLP! ....*s*

Man_Skane

Nina sa...

Vad hittade du inte? Mig eller spelet? Jag tror du måste ha Facebook och leta efter spel, tror att sidan hette MindJolt..

Anonym sa...

Dig hittar jag så klart ....*s* .... och nu hittar jag spelet också.... så vänta bara! ...*s*

man_skane

Smått å Gott sa...

Som om du inte hade nog att göra ?? =) Fast det vet vi ju, att skulle du inte ha nått att göra så gick du väl i taket! Kram

Anonym sa...

Ett första försök:

Your all-time high score is 36610

man_skane

Anonym sa...

Tog ett varv till:

You just scored 53865 points! Your all-time high score is 53865 points!

Nu är du väl slagen?

Man_Skane

Anonym sa...

Tog ett varv till:

You just scored 53865 points! Your all-time high score is 53865 points!

Nu är du väl slagen?

Man_Skane

Nina sa...

75610..har jag som rekord..än så länge..:-) för jag blev just av med rekordet..84360 måste jag slå nu..:-)

Anonym sa...

Åja.... nu har jag efter bara några gånger fixat 68520 så snart är även jag förbi dig ...*s*

*tröstkram*

Man_Skane

Anonym sa...

Nu är det nära ....Your all-time high score is 71860