söndag 4 januari 2009

Kycklingpajer..

Idag har jag varit lite kreativ. vaknade visserlogen någon gång på förmiddagen, åt frukost och sen körde jag dottern till stallet. Hemma igen så började jag städa i hallen...herregud vad det såg ut där nere, skor för en familj med arton barn..*S* stallkläder, glitter från juldekorationer, väskor med grejor som dotterna har haft tillolika utflykter...ja jag säger bara herregud..men nu känns hallen som om den vore dubbelt så stor.
Och så plockade jag fram dammsugaren, körde en maskin tvätt och sen så gjorde jag kycklingpajer. Fyra små gulliga pajer blev det...och supergoda. Till pajen hade jag gjort en härlig grönsallad. Så nu är det slut med husmorstendenserns..soffan hägrar...en helt sjuk film är på TV.."Kopps"...efter det så är det ytterligare att stallbesök och sen väntar soffan igen..*S*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det där låter inte som att slöa!

Anonym sa...

Mer som är "paj" ... för dig. Jag har passerat dig nu: Your all-time high score is 78520

Man_Skåne

Nina sa...

84455....är det nu som gäller..*S*

Anonym sa...

Nu ger du mig en sömnlös natt igen .....*s*

Man_Skåne

Anonym sa...

Nedräkningen har börjat.....

Nina sa...

98445...är det nu...:-)

Anonym sa...

VAA? Har du sån jäkla tur? Någon har lagt in en spärr så jag tar mig inte förbi nivå 8 .....*s*

Man_Skane