fredag 14 november 2008

Bil..

Jag har priviliget att få ha en förmånsbil i mitt arbete eftersom jag reser så mycket och nu är det den tiden på året som det är dax att byta till vinterdäck, så jag ringer firman som tillhandahåller min bil..jojomensan..kom bara in så fixar vi det..vi kommer överrens om att jag skall komma in någon gång i november, de hör av sig..och det gjorde de... istället för att byta däck så byter de hela bilen mot en ny...med ..vinterdäck..*S*..så nu åker jag omkring i en ny bil....och åh vad det luktar gott i en ny bil...och herrgud vad jag känner mig bortskämd...även om jag får betala varje månad för bilen..men ändå...så känner jag mig så himla lyckligt lottad för att jag har fått det så himla bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Du är värd det!

Man_Skåne

Smått å Gott sa...

Det vet du väl att DU har slitit för att komma dit. Du har ju inte fått din guldkantade biljett i cornflakespaketet eller ? Ha så kul i kväll. Kram

Anonym sa...

Joo, det har hon säkert ! ...*s*

Nina sa...

Tack! Ni är allt för rara. Jag ignorerar inlägget precis ovanför..*S*