torsdag 6 november 2008

Tid? Någon?

Nu börjar det bli kris..jag behöver massor av tid...och klockan tror jag har fått turbofart...så mycket att göra ..så lite tid..och imorgon är jag på resande fot igen, Skall ner till Skåneland och var på konferens och jobba..så då försvinner en dag till på kontoret,,hm..kloning kanske..Eller en tidmaskin..där man kan gå tillbaka i tiden utan att det man själv gjort går förlorat..hm..men det bör ju bli en annan tidsdimension..oj.oj..nu börjar det bli jobbigt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jahaaada...jag skickar över lite tid till dig nu!! Sååå...Känns det bättre?

kramar

Rogge

Nina sa...

Visste väl att jag kunde lita på dig!! Tack!!
Kraam

Anonym sa...

Hit ner igen? Hmmm ..... denna gången har du säkert tid att fika .... jag menar här blir man lugn och avkopplad och hinner med massor ...*s*

Man_Skåne