söndag 30 november 2008

Gino...







...heter den nya ponnyn..eller rättare sagt "Oh just call me Gino". Vi har varit borta hela dagen och suttit i bilen mer eller mindre hela dagen. Dottern är överlycklig över sin nya ponny och det skall bli spännade och kul att se vad det blir av dessa två.



Men nu är jag bra seg...Stockholm tors-lör, julbord lördagkväll och nu idag har vi som sagt varit borta hela dagen..men nu ser det ut att bli lite lugnare framöver...jo..ja sa att det SER ut som det..och ja..jag vet att det inte är samma sak som att det blir det..:-)
















6 kommentarer:

Anonym sa...

Lugnare för dig? Ja det innebär väl bara 20 tim inbokade per dygn? ...*s*

Grattis till pållen, den kan säkert ställa till en del ...*s*

Man_Skåne

Nina sa...

Klart att det blir lugnare...och 20tim/per dygn ..är en helt klart förbättring..*S* 4 timmar till hopp och lek..och kanske lite sömn...det borde väl vara lagom..*S*

Anonym sa...

Mycket fin häst...fyra ben, man och svans//Nina

Nina sa...

Ja, kan du tänka dig, vilken tur jag har som fick tag i ett exemplar med dessa detaljer..:-)

Anonym sa...

*s*... ja du, bara du inte bränner ut dig så ....'s*.
Nu ser jag ju t.o.m. på bild att hästen hoppar själv ...... bara att åka med juh ...*s*.. (lugn .... jag fattar!)

Man_Skåne

Smått å Gott sa...

Attans vilken fin häst! Måste komma ihåg att visa den för Wilma. Sa jag det föresten, att hon börjat på ridskola och hon tycker det är jättekul! Må så gott// Maria