söndag 28 december 2008

Oj, oj, oj...

vilken rent ut sagt jätteroligt fest! Hela lördagen har varit toppen, började med att gick upp tidigt och åkte till stallet och fixade där, sen en liten tripp till Hööks och inhandlade lite saker till hästarna där på rean. Sen hem och tog det lugnt, käkade massor och tog ett härligt skumbad med tända ljus och ett glas vin vid badrumskanten...mm..så himla mysigt. Gcik till festen vid halv sju och i entrén fick jag gluhwein..(undrar om det stavas så..) men det var gott med lite varm dryck i kylan. Sen fick äta en massa god mat och därefter började ett riktigt bra band spela. Och jag har tokdansat i flera timmar!..Ja..jag....ni som känner mig vet att jag nästan aldrig dansar men denna gång så var svårt att få stopp på mig..*S*
Detta är en av de bästa festerna jag har varit på! Vi var ca 130 st och det var kul att få lära känna en massa nya människor. Ja det blir en minnesvärd fest!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra då .... att du var tråkigt utvilad ....*s*

Man_Skåne

Anonym sa...

du, dansa???? Vem är du och var har du gömt min bästis?? Eller kan det vara så att fler gener har överförts än vi tidigare kunde ana. På min julfest dansade jag inte alls....//Nina

Anonym sa...

Tror hon var på tok för utvilad och säkert påverkad av något drickbart ....*s*

Nina sa...

ja, jag tror att många gener och har förflyttats...:-)

Ochja...det var en himla tur att jag var så utvilad, det lönade sig med en tråkig och rastlös dag..:.)

Smått å Gott sa...

Oh f-n nu börjar dom med genmanipulering i södra Sverige!!! I de lugnaste vatten simmar det inte bara fiskpinnar =) En del hajar har visst hittat ur sina gömställen. En stor kram å god fortsättning på julen! Maria

Anonym sa...

Sorry .... men "Södra Sverige"? Vet du inte att Norrland börjar vid gränsen mellan Skåne och Halland/Småland?