fredag 26 december 2008

Trååkigt...

har jag just nu...jag som är van vid att rusa runt i höghastighetstempo har inte gjort ett skvatt idag..vilket gör att jag bara blir slöare och slöare...hm..inte bra alls..har inte varit i stallet mer än att jag har hämtat dottern där..och hon har varit borta hela dagen och kommer troligtvis vara borta hela helgen...så nu sitter jag här och har lååångtråkigt och jag orkar inte ta mig för något..suck..men som tur är har jag hästarna imorgonbitti och kommer då upp och igång redan på morgonen. Sen gäller det att äta ordentligt, för jag skall på en megafest imorgon. Paartyyy!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att din kropp mår väldigt bra av detta .... även om hjärnan tydligen fattar dåligt ...*s* Vad klagar du för? Ladda för partyt!

En som också slöar och har "tråkigt"!

(Man_Skane)

Anonym sa...

som man säger till barnen..." det är bra att ha tråkigt ibland. Hur skall man annars veta när man har roligt". Party-on//Kramisar Nina

Smått å Gott sa...

Kan bara hålla med de två föregående talarna!! Även DU behöver lite lugn ibland, även om du kanske inte tror på oss!! Ha en himla trevlig fest. Paaaaaaaaaaaaaaaaarty!!

Anonym sa...

*Tänk att det finns så många kloka* ..... osså Nina som inte vill förstå...*s*

Man_Skåne

Nina sa...

oj. vilka härliga vänner jag har, som månar om mig. Tack det värmer!

Anonym sa...

Det är du säkert mer än värd!