fredag 19 december 2008

Skolavslutning

Idag var det skolavslutning i kyrkan..det var flera år sedan som vi hade avslutningen i kyrkan, det var verkligen mysigt och stämningsfullt med den kyrkliga atmosfären. Man såg till och med på barnen att de gillade det. Efter det så åkte vi till Göteborg för jag skulle in på kontoret en snabbis men det var stört omöjligt att hitta en parkeringsplats...så jag fick ställa mig på mitt egna lilla vis och sprang upp till kontoret för att hämta papper som jag behöver ha hemma när jag skall jobba. Tur att man har jobbat helger och kvällar och kunde ta en ledig dag.
Efter det åkte vi till Ullared för dotterns har viljat göra det länge nu..sagt och gjort...om jag säger så här...vi var inte ensamma där..*S* men vi fick handlat en hel del..schampo, tvål..i mängder och en massa annat...till oss själva...*S*..ja då var jag där igen...julen handlar om att ge...men vi gav till oss..*S*..Faktum är att vi hittade faktist några riktigt fina julklappar så helt tomhänta kom vi inte..
Jag får säga att detta är första året på många, många år som jag faktist har lite pengar att köpa något för och att jag dessutom kommer att vara ledig över julen är inte heller vanligt...så det är vansinnigt skönt att kunna handla lite och att vara ledig utan att det märks på ekonomin..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Skall du inte jobba när du är ledig? ....*s*

Låter BRA! ..... håll dig på soffan med en hög godis och en bra bok.

Man_Skåne

Nina sa...

Nja..lite skall jag allt jobba...kan ju inte låta bli...*S*

Anonym sa...

Ack du oförbätterlige! ... prova med ett nyårslöfte ....*s*

Man_Skane