måndag 29 december 2008

Ridit busen igen...

Idag har jag syndat lite...jag har jobbat i några timmar..ja..jag vet ..att jag skal vila och ta det lugtn och ladda alla möjliga batterier...men så svårt det är..jag är ju utvilad nu ...men jag jobbade inte hela dagen iallfall..:-)..och så passade jag på att få ett möte i Trollhättan imorgon..så det blir några timmar imorgon oxå..jippie!...men ja...jag ska vila och ta det lugnt sen...men det är ju så himla kul att jobba..
Jag har även varit i stallet och gjort iordning i stallet och sen på kvällen åkte jag och dottern till ridhuset med två hästar, hon red den största och jag red den nya ponnyn, vilket gick alldeles strålande. Hon hoppade lite med den stora och jag passade på att ta några språng med den lille..så himla fin att rida, lite busig men så himla kul..jag är ju rätt så road när hästaran inte är som nickedockor utan har humör och vilja för när man har fått dom på sin sida så är man ett team som ställer upp på varandra även när det stormar runt en. Lite bocksprång här och var är bara uppfriskande..:-)

Och denna gång hade vi en bil som fungerade både dit OCH hem..:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ride baby ride.... ;-)

Mannen från Ingenstans

Smått å Gott sa...

Hej! Här kommer en liten hälsning från ett kallt Dalarna. Männen åker till skogen och ska fiska och äta ärtsoppa. Så stackars vi får vara inne i värmen och dricka ett glas rött. (eller jag menar en bag!!) Någon saknas dock! Må så jättebra. Hälsn. Fam B-K och fam P

Anonym sa...

*s*.... oj! ..... vår Nina skriver för att det skall låta bra .... i vissa öron ....*s* .... SÅÅÅ lättpåverkad tro jag inte att du är ...*s*.... men jisses va gott det låter .... fast du börjar kanske bli klok på gamla dar?....*s*

Låter som en kul häst den där.