söndag 21 december 2008

Tre dagar kvar...

Idag har fått min sovmorgon..den blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig..mobilen ringde och väckte mig..och så var det en felringning..*S* men det blev längre sovmorgon än vanligt i allfall. Idag har jag varit återigen tvättat ( har en liten tvättmaskin...så det går åt en himla massa maskiner) men snart så är det slut på smutstvätten..skönt... idag har jag även hunnit med att åka till Hööks som är en hästaffär och lämnat in ett inköpt täcke som inte var så himla bra sytt och jag fick ett nytt...måste säga att dom har en väldigt bra service där! Har dessutom bakat papparkakor med min dotter och gjort ett pepparkakshus...eller rättare sagt jag har limmat ihop det och dottern dekorerat..men nu är det snart nanedax...imorgon är det en ny dag...skall upp tidigt, det är min tur att ta hästarna imorgon och sen skall jag ta hand om tvätten, städa färdigt och inhandla resterande julklappar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

*Lyfter på luvan* och önskar dig en
GOD JUL!!

man_skane

Nina sa...

Detsamma!!