måndag 1 december 2008

Gammal bekant

Idag ringde en gammal vän till mig som jag tänker på varje gång jag får min anställningstid på Volvo i tankarna. Vi var såna grymt bra kompisar och vi kunde prata om allt mellan himmel och gjord, ställde upp på varandra i vått och torrt. När jag slutade där så blev det som det oftast blir, vi slutade att umgås och det tyckte jag var grymt tråkigt. Han skaffade familj och jag med, jag flyttade från Göteborg och sen har vi inte hört av varandra på massor av år. Men så himla glad och överraskad jag blev av att höra från honom och framförallt att höra att det går bra för honom med familj, barn och jobb. Han förtjänar allt gott i hela världen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar fotot dör du är iklädd full mundering...mer sånt :-)//Nina

Anonym sa...

inte kul felstavning men jag vet att du förstår vad jag menar trots att jag inte skriver det....jag gillar givetvis DÄR du är ikläll full mundering...

Anonym sa...

Varför gillar tjejer allt som är klätt i uniform? ....*s*

Jag tror nog att dom översta två bilderna är den verkliga Nina.

Man_Skåne