söndag 7 december 2008

Julklappar...

Idag så åkte jag och dottern in till Borås för att handla en vinterjacka till henne samt köpa lite julklappar. Jacka fick vi tag i, och så skulle jag bara kika på ett par träningsbyxor nu när jag skall bli så himla vältränad..och jodå..jag kom ut med byxor och ett par aerobicskor...sen gick vi ytterligare en affär där vi skulle kika efter julklappar men både dottern och jag höll på att bli tokiga...så himla mycket folk överallt!...så vi gick ut...gick in till SIBA istället...kom ut med ett Playstationspel istället...sen var klockan så mycket så vi var tvungna att åka hemåt för vi skulle träffa en eventuellet ny hopptränare till dottern..men detta året kommer det inte bli lätt att köpa något..iallfall inte om vi bara köper till oss själva..*S* hur var det nu...det är roligare att ge än att få...*S*
Jag gillar faktiskt julen men ogillar verkligen denna hysterin med julklappar och det bara kryllar av människor som ser helt panikslagna ut i ansiktena..och värre blir det...

4 kommentarer:

Anonym sa...

mmm .... håller med! .... så jag nöjer mig med den goda maten ...*s*

Man_Skåne

Nina sa...

ja, den som ändå kunde det...menjag tror inte dottern skulle uppskatta att maten var hennes julklapp...*S*

Anonym sa...

Näää... det är ju klart .... men hon har ju fått en häst ....*s*

Man_Skåne

Anonym sa...

Och varför kom ni inte in till mig och handlade då........ ;-)?

Mannen från Ingenstans med butiken som har det mesta....