torsdag 4 december 2008

Träna..

En arbetskollega tillmig tyckte att jag skulle följa med och träna...sagt och gjort vi hittade en dag med en bruppträning som vi kände att det här kan passa oss..Han är en riktigt träningsmaskin och tränar flera gånger i veckan...ja ni fattar...snacka om att ha ångest innan...jag som aldrig har tränat något sånt här i hela mitt liv..noll taktkänsla..men jag gick dit och passet kallades för Intervall och det var både styrka och kondition...jag kände mig som en riktig klumpeduns emellanåt..*S* missat takt, steg och att få med sig armarna var inte ens att tänka på...så min kära kollega har nog fått sig ett par skratt...
Men fy skam den som ger sig...jag blev medlem...och nu så måste jag träna i ett helt år...för så himla dyrt det var att lösa ett sånt kort så tycker jag att man borde få en egen läkare som var på plats och en olaambulans som var beredd...
Så nu till sommaren kommer ni att få se en vältränad Nina med platt mage och fast rumpa..*S*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åja.... rumpan syns ju inte på bild men magen verkar inte speciellt stor ..... fast .... hur fasen skall du hinna det också?

Smått å Gott sa...

Du skulle bott i Norrland. Vi har köpt kort på Nautilus, 299 kr i månaden i 12 månader. Priset gäller för 2 pers + 1 barn under 15för gym och bad. Det du!!

Funderar på att bygga om garaget till stall =) Vad tror du hyresvärden säger om det??
Ha det.

Nina sa...

Jag får träna på lunchen eller gå dit före jobbet

Det skulle vara den anledningen då föra tt jag skall flytta till Norrland.*S*

Det låter som en kanonidé, Det är ju faktist en riktigt hästkraft du har där i såfall och hästar är klassade som fordon..*S*

Anonym sa...

Börjat träna...hmmm...40-årskris..??? *gapflabb*...

Du är fin som du är, träna med måtta o må bättre.

Mannen från Ingenstans