onsdag 3 december 2008

Parkeringshus

Jag måste säga att jag just nu ogillar mitt parkeringhus..ja ..ni som ahar läst och kommer ihåg, vet att jag har haft problem tidigare...och nu är det värre än nånsin..bilen stod över en natt när jag var i Stockholm och som alltid när den är kvar på natten blir det problem med att komma ut...ringer bolaget.(nej inte systembolaget),,och dom öppnar bommen, men när jag skall åka in igen säger kortläsaren att jag redan har parkerat..hm...känns jättekul att stå utsidan och får inte komma in...kön bakom är mindre glad..tur att det finns två bommar...så det är bara att ringa bolaget igen...dom skickar en vakt..jag förklarar och visar mitt kort...hon släpper in mig...när jag skall ut så tänker jag ....kortet säger ju att jag har parkerat så det borde inte vara något problem..eller ? ...nä..inte kommer jag ut inte...ringer igen....nu är dom inte så charmiga och glada längre...men efter övertalning så släpper dom ut mig...med orden om att jag måste kontakta kundtjänst...
vilket jag tänkte gå ner till efter min lunch...när jag kom ner så hade dom precis stängt..så nu gör jag ett nytt försök imorgon...tur att man är en tålmodig och förstående person *S*

4 kommentarer:

Anonym sa...

*skratt*....tålmodig o förstående.....hmmm....visst är du charmerande men jag undrar om det stämmer med tålmodig... :-)

Mannen från Ingenstans
Nu tillbaka i din blogg....

Anonym sa...

Har en känsla av att du inte tog det så där lätt vid bommen ...... men är för väluppfostrad för att skriva alla svordomar här ...*s*

Man_Skåne

Nina sa...

hm..vad tror ni om mig egentligen? Jag ÄR lugn och sansad för jag har nämligen blivit vuxen..*S*och det hjälper inte att vara arg på den personeln för det är olika människor varje gång

Anonym sa...

Med lite logiska samband så är den gemensamma nämnaren .... näää .... vågar jag inte skriva!

Man_Skåne