söndag 7 december 2008

Trött...

Eftersom bilen krånglade igår så fick jag givetvis (som jag ser som en självklarhet)hjälpa till med att starta den imorse med mina startkablar, då han skulle åka för att ta hand om sina hästar. Så det var upp tidigt...jag som hade längtat efter denna dag med sovmorgon...men ny chans kommer nästa söndag. Gud vad det är jobbigt när man lånar bilar eller egentligen vad som helst och det går sönder under ens ansvar..ännu värre är det då man vet att de är superberoende av sina bilar eller saker. Så hela dagen har jag haft grymt dåligt samvete för bilen..
Jag har gått som i en dvala hela dagen med massor av måsten men lite ork...men trots det så har jag ändå hunnit köra några maskiner tvätt, städat upp lite, kört skyttetrafik till och från stallet så idag blir det tidigt i säng...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Man MÅSTE inte alltid pressa kroppen, om du nu var trött .... varför slöade du inte idag? Tillåtet ju!

Man_Skåne

Nina sa...

jag försökte..tro mig..men jag hjälpte till med bilen och så barnen måste ju till och från stallet..två gånger och så måste och måste...och bara..och bara..så vips är dagen borta...

Anonym sa...

Varför ringde du inte "Landet Ingenstans Jourservice" vi fixar både det ena och det andra... ;-)

Anonym sa...

Ja du .... går du på Red Bull eller nåt sånt?....*s*

Man_Skåne