fredag 5 december 2008

Tidning...


Japp...nu är man snart kändis...:-)

6 kommentarer:

Smått å Gott sa...

Wow! Snart får man väl titulera Dig med Ni eller? Men den där artikeln skulle jag kunna tänka mig att läsa! Ser spännande ut! Ha en trevlig helg. // Maria

Nina sa...

Skicka din adress på mailen så skall jag skicka hela tidningen till dig..:-)

Anonym sa...

Ja nu börjar hon komma upp sig ...*s* ... jag sökte på Fakta & Kunskaper och hamnade på denna sida : www.doktorjens.se/kommunistiskapartiet/pdf/val2006/val06fakta_budget.pdf

Nina.... du har väl inte blivit helt förvirrad? ...*asg*

Man_Skåne

Nina sa...

Nejdå! Inte mer förvirrad än vanligt..*S*
Maria, om du klickar på bilden så förstoras den och man kan läsa, inte den bästa upplösningen...

Anonym sa...

Schysst! Snygg som alltid.. och kul att se att även du hamnar i rampljuset.
Men ännu så länge har jag fler första-sidor och löpsedlar än dig...*skratt*

Mannen från Ingenstans

Anonym sa...

....jag säger bara ett order: bekräftelse

Hoppas du tar till dig och åt dig för det är du värd!//Kram från en i mängden