söndag 12 oktober 2008

Igår

..var jag i Skövde och jobbade igen, hade ett fördrag där på Billingehus, var jättekul men så jobbigt att jag är dunderförskyld med halsont och ont i kroppen. Så tur var så ordnade de fram ett headset så att jag nästan kunde viska och teknikkillen fick jobba fram ett bra ljud. Duktigt och imponerande av denna kille! Men allt har sitt pris, var dundertrött hela kvällen men hann ändå med att till stallet med dottern och red en sväng.

Men nu skall jag nog försöka ta mig ur soffan och komma iväg till stallet. Dottern skall åka iväg och tävla om en stund.

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmm .... är man en mamma med övertro på sig själv så skadar ju inte lite halsont ....*suck*

Man_Skåne

Nina sa...

Övertro? Ånej, bara beslutsamhet...*S* och glädje till liver hjälper oxå till..

Anonym sa...

mmmm ... envishet kallas det ....*s* .... och det verkar du ha gott om ....*s*

Man_Skane