måndag 27 oktober 2008

Vemodigt


Jag har ute en annons på en av hästarna och nu så kommer hon att åka iväg till helgen, Dom skall få ha en henne på prov och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Att dom gillar och tar väl hand om henne. Det är en av anledningarna att jag inte säljer henne direkt utan de får ha en på prov för att jag skall kunna hämta hem henne om hon inte blir bra behandlad. Och givetvis så är det bra för dom oxå, kommer dom inte bra överrens med henne så kan dom lämna tillbaka. Så det är en winwin-situation, men lite vemodigt känns det allt, för hon är ju så go. Men nu så får jag köpa nya skor och sen sko henne så att hon blir fin i fötterna.

Fördelen med att om hon blir såld är ju att det blir lite mer tid över för annat och givetvis en och annan krona..:-) Nackdelen är jag blir så himla kär i mina hästar och har svårt att skilja mig från dom, för det ju bara jag som kan sköta dom på bästa sätt....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig ..... och hästen!

Skor? Köp Ecco, alltid sköna att gå i ...*s*

Man_Skåne

Nina sa...

Ecco? Att jag inte har tänk på det tidigare..*S* och jag som har varit och köpt järnskor idag...

Anonym sa...

Stackars häst ..... har du spikat honom i fötterna också? ...*s*

Man_Skåne