söndag 19 oktober 2008

Söndag

Nu är jag äntligen så relativt frisk så att jag kan gå till jobbet igen. jippie! Har försökt att jobba lite under helgen så att jag inte skall ligga efter med allt för mycket...Men helgen har varit skön, igår tog jag lång ridtur i regnet men det vara bara skönt att få sitta där på hästryggen och rida i flygande fart. Hästen tyckte det superskönt att få komma ut och röra på sig ordenligt nu efter en ofrivillig veckovila. Och idag så har jag och dottern varit på banan och tränat hennes ponny i full galopp så att det har sprutat våt sand bakom oss, så där gällde det att inte hamna efter...*S*

Det har varit en skön helg, nu har jag även fått aptiten tillbaka så jag har ätit en hel massa...och jag börjar känna mig redo inför morgondagen. Skall bli så himla kul att få komma till jobbet igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör mig ledsen att jag inte ens visste att du varit dålig....

Mycket bättre när vi bodde "grannar" och hade koll på varandra. Då kunde vi både ge och ta vare sig vi ville eller inte.

Ha en riktigt bra arbetsvecka!
Kram den första arbetsmyran

Smått å Gott sa...

Attans att vara sjuk. Men jag hoppas du mår bättre nu. Och inte jobbar för mycket??? Kram och hej

Nina sa...

Herregud vilka omtänksamma vänner jag har. Jag är så lyckligt lottad. Kraaam på er!