fredag 24 oktober 2008

Smeknamn








hm...i vecka har jag fått ett nytt smeknamn av kontorschefen där jag har ett lite kontor och "hyr" in mig..."Lillkobran"...hm..undrar vad det kan bero på...*S*








Jag har även tidigare smeknamn..inte heller så gulliga..."rottweiler" känns inte heller så gulligt..*S eller en annan "Reptil" *S*













Varför får jag inga söta och gulliga djursmeknamn? Exempelvis koala, , kattunge, hundvalp...

Jag förstår inte detta..jag som är så himla gullig och urtrevlig...*S* ...eller....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Järnladyn är väl sött? Fast å andra sidan mötte jag en ljus långhårig liten hund idag, fråga inte om rasen men hade jag kommit ihåg det så hade det varit en bra namn på dig....... *s*..... Den som kallar dig kobra har nog aldrig sett en, dom är ju inte söta ....*s*

Man_Skåne

Anonym sa...

glömde ju en sak .... ja du verkar väldigt trevlig .... fast liiite dålig på att hålla löften .... beror nog på det där med politiken ....*s*

Man_Skåne

Nina sa...

Dålig på att hålla löften?

Anonym sa...

Smeknamn är något återspeglar ens personlighet........ En av de viktigaste orsakerna till att jag är mycket tacksam om jag slipper ha några alls. //Nina

Nina sa...

Hm..men det är ju det som är problemet..jag tycker inte att det speglar min personlighet...jag ser mig mer som en snäll timid och rar liten flicka..*S*