onsdag 15 oktober 2008

Trist liv..

Just nu är inte livet kul, har varit sjuk fram och tillbaka i en vecka men nu har jag beslutat mig för att stanna hem och kurera mig ordentligt. Känner mig så grymt onyttig just nu när jag bara ligger i sängen varvat med soffan under tjockt varmt täcke. Halsont, trött och allmänt ur gängorna. Samtidigt så känns det skönt att bara få vara för sig själv ett tag, har ett stort behov av att få egentid, vilket jag inte har fått på bra länge nu.
Går inte halsonten över får jag nog överväga att gå till farbror doktorn och kolla så att det inte är halsfluss på gång.
Men jag får se det så här...om jag har det jobbigt just nu så kommer jag att uppskatta livet mycket mer när allt blir lättare och jag friskare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Har järnladyn fått vika ner sig? Oj .... då är du riktigt sjuk juh ..... Se nu till att bli riktigt frisk innan du fortsätter stressa runt ...... lyssna nu på en klok gubbe!!!

Ha det skönt där i sängen ... och njut!

*krya-på-dig-kram*

Man_Skane

Roger sa...

Ja, nu tar du det bara luuuugnt...

Lyssna på doooktor Rååååger nu...

Krya på dig tjejen!!

Stoor kraam!!

/Rogge

Nina sa...

Tack snälla ni!
Kram på er!